dilluns, 6 de maig del 2013

Aperitiu de gambes, ou dur i palets de cranc


Aquesta recepta la podem presentar de diverses formes,amb els mateixos ingredients. Amb el  tradicional pinxo, les gambes senceres i els  ous petits tallats per la meitat amb la seva maionesa. També com barqueta amb una llesca de pa o  amb cullera com ho he fet avui.
Ingredients:

 

Elaboració:

  1. En un bol, barregem les gambes cuites tallades a trossets,  els  palets de cranc tallats a tires, els ous durs ratllats i una mica de sal.
  2. Afegim la maionesa i ho mesclem tot molt bé.
  3. Deixem reposar durant 20 minuts a la nevera.
  4. Fornegem les llesques de pa, fins que estigui eel pa torrat.
  5. Repartim la mescla entre les 6 culleres.
  6. Decorem amb  les  llesques de pa torrat i el cibulet  per sobre.

4 comentaris:

  1. Quina pinta. Felicitats pel bloc, i si et passes pel meu i tens una sorpresa. http://totfetacasa.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Neus!!! Aquest premi és molt valorat per un aprenent de cuina. M'agradat el teu bloc, ets una manetes, ja fare un seguiment més dedingudament.
      Salutacions

      Elimina
  2. Quina presentació tan maca, i que bons deuen estar!!
    Em quedo pel teu boc que té bona pinta. T'invito al meu: http://cuinadunaaprenent.blogspot.com.es/
    Petons

    ResponElimina
  3. Gràcies Roser per la teva invitació, tens moltes receptes que anire descubrin i degustant poc a poc, he passejat per els aperitius i m'ha agradat molt. Incorporo el teu bloc com a bloc a seguir.
    Una abraçada!!!

    ResponElimina