dimarts, 28 de maig del 2013

Musclos amb tomàquet picant

Aquesta recepta de Josemari del bloc Cocinar para los amigos, Té un apartat de pinxos que tots m'agradan !!!. Quan vaig veure aquesta recepta per primera vegada  la vaig fer, confesso que vaig cometre un pecat venial, a falta de musclos frescos, vaig posar de llauna i el tomàquet de pot. Avui la he tornat a fer-la amb la formula correcta i tinc la consciencia  més tranquil·la. Han quedat molt bons  i amb 2 bitxos en sembla que estan al punt de picant. La pròxima vegada, solament passaré la salsa pel colador xinès,  al pasar-la per un segon colador queda massa liquida.
 

 
 
Ingredients:
                         
        3/4 Kg. de musclos
6 tomàquets de branca
1 ceba
2 grans d'all
2 bitxos de caiena
Julivert
Oli d'oliva
Sal

Elaboració:
  1. Piquem la ceba i els alls i ho sofregim en una cassola. Als 10 minuts afegim el tomàquet trossejat, sal,  2 o 3 bitxos i cuinem tapat durant 45 minuts.
  2. Passem el tomàquet per el colador xinès en primer lloc i desprès per un colador. El tornem a posar de nou en el foc durant 5 minuts i  el retirem.
  3. Coem el musclos en una cassola amb la seva pròpia aigua. Quan sobrin, retirem una de les valves i col·loquen l'altre amb el musclo en el plat.  Afegim la salsa de tomàquet per sobre i decorem amb una mica de julivert.


Musclos de llauna i tomàquets de pot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada